Новини

Instagram розробляє версію додатка для малолітніх. Вона дозволить батькам контролювати активність своїх дітей у соцмережі

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:

Pixabay

Керівництво популярної соцмережі Instagram розробляє версію додатка, спеціально призначену для дітей, молодших за 13 років. Проєкт розпочали для того, щоб молоді користувачі могли користуватися перевагами платформи й не наражатися при цьому на небезпеку — раніше соцмережа обмежила спілкування дорослих з неповнолітніми.

Уперше про це повідомили BuzzFeed з посиланням на внутрішнє листування співробітників Instagram.

«Ми створимо нове молодіжне обʼєднання всередині групи продуктів спільноти, щоб забезпечити дві речі: а) посилення нашої надійності та конфіденційності, щоб гарантувати найбезпечніший досвід для підлітків з усіх можливих і б) побудову версії Instagram, що вперше дозволяє людям до 13 років безпечно використовувати Instagram», — написав віцепрезидент компанії Вішал Шах.

Чинна версія додатка забороняє реєструватися користувачам до 13 років.

Внутрішній анонс про роботу над новою версією для малолітніх з’явився на тлі публічного осуду Instagram через випадки зловживань, яких діти зазнають в соцмережі. Наразі компанія бачить зростання сегмента дитячої аудиторії, що бажає користуватися їх додатком, і усвідомлює складність контролю за реєстрацією малолітніх.

Пізніше голова Instagram Адам Моссері підтвердив, що компанія працює над новою версією додатка, яка дозволятиме батькам контролювати активність дітей у соцмережі.

Як пояснив речник компанії Facebook, яка володіє Instagram, розробка «дитячої» версії додатка вирішить проблему, коли батьки реєструють акаунти для своїх дітей, але не можуть проконтролювати їхню активність у соцмережі.

«Ми вивчаємо можливість введення в Instagram контрольованої батьками активності, щоб допомогти дітям не відставати від своїх друзів, відкривати нові хобі та інтереси тощо», — повідомив Джо Осборн виданню The Verge.

Як заявила дослідниця впливу соцмереж із Мерілендського університету Прія Кумар, цей крок Instagram головним чином має на меті збільшення прибутку через залучення до соцмережі дитячої аудиторії.

«З точки зору конфіденційності це просто дозволяє монетизацію дитячої активності так само, як і активності дорослих, що користуються платформою», — сказала дослідниця.

За її словами, нова версія додатка не обов’язково вбереже дітей від небезпек, оскільки відомо багато випадків, коли, зокрема, молоді користувачі YouTube Kids переходять на YouTube для дорослих свідомо або випадково.

Також новий додаток для дітей стане правовим викликом для Instagram. В останні роки США засудили до багатомільйонних штрафів Google та Musical.ly через показ реклами малолітнім на платформах YouTube і TikTok, що порушує закон про захист дітей в мережі. У країні заборонено залучати дітей, молодших за 13 років, у комерційні процеси.