Новини

Під час пандемії чоловіки стали менше голитися. Через це падають прибутки виробників бритв

Автор:
Дмитро Мрачник
Дата:

Sethronious / Wikipedia

Через пандемію коронавірусу люди стали більше працювати з дому, менше голитися та рідше їздити на курорти. Це відобразилося на продажах американської компанії Edgewell Personal Care — у неї впали продажі бритв і кремів для засмаги.

Про це повідомляє Financial Times.

Компанія володіє численними брендами лез, кремів для гоління і засмаги, а також засобів жіночої гігієни. Якщо продажі засобів для гоління впали на 5,1%, то кремів для засмаги — на 65%.

Коронакриза призвела до різкого зниження частоти гоління, але в Edgewell не втрачають оптимізму та сподіваються на покращення ситуації у 2021 році.

За останній квартал компанія отримала $21 мільйона чистого прибутку проти понад $40 мільйонів торік.