Під час пандемії чоловіки стали менше голитися. Через це падають прибутки виробників бритв
- Автор:
- Дмитро Мрачник
- Дата:
Sethronious / Wikipedia
Через пандемію коронавірусу люди стали більше працювати з дому, менше голитися та рідше їздити на курорти. Це відобразилося на продажах американської компанії Edgewell Personal Care — у неї впали продажі бритв і кремів для засмаги.
Про це повідомляє Financial Times.
Компанія володіє численними брендами лез, кремів для гоління і засмаги, а також засобів жіночої гігієни. Якщо продажі засобів для гоління впали на 5,1%, то кремів для засмаги — на 65%.
Коронакриза призвела до різкого зниження частоти гоління, але в Edgewell не втрачають оптимізму та сподіваються на покращення ситуації у 2021 році.
За останній квартал компанія отримала $21 мільйона чистого прибутку проти понад $40 мільйонів торік.
- Китайська торгова група Alibaba під час розпродажу до Дня холостяка встановила рекорд, заробивши $74,1 мільярда. Через пандемію багато китайців не можуть виїхати за кордон, що стимулює онлайн-торгівлю.
- Фондові ринки світу стрімко зросли через можливий прорив у розробці вакцини від коронавірусу. Дорожчають компанії, що раніше постраждали від пандемії, і дешевшають ті, що останні пів року отримували від неї зиск. Пандемічні тренди на онлайн-торгівлю та домашні сервіси при цьому занепадають.
- На тлі пандемії коронавірусу і повʼязаного з нею карантину свій прибуток значно наростили такі компанії, як Lego та Nintendo.