Кандидат у мери Києва Пальчевський до виборів викупив 250 бордів, а його партія вже витратила на рекламу у Facebook майже $39 тисяч
- Автори:
- Вікторія Мартинюк, Марія Жартовська
- Дата:
Facebook / Андрей Пальчевский
Кандидат у мери Києва, бізнесмен Андрій Пальчевський, який балотується від партії «Перемога Пальчевського», нарощує свій рейтинг за допомогою реклами в онлайні та телеефірів. Тільки за три місяці, з 25 червня, партія витратила на рекламу у Facebook понад $30,5 тисячі. Ще більше ніж $8,4 тисячі — за останній тиждень. Про це йдеться в матеріалі «Бабеля».
Рекламу оплачує однойменна громадська організація. Як і партію, її зареєстрували в липні 2020 року. Її засновники — Олексій Якименко й Олександр Гендзьора.
За даними «Бабеля», бюджет партії Пальчевського в онлайні становить $200 тисяч на місяць. Сюди входять банери, «джинса», коментарі експертів, реклама.
Крім того, десятки новин на день про Пальчевського публікують сайти znaj.ua і politeka.net. Останній активно просуває новину про те, що згідно з телефонним опитуванням сайту, мерський рейтинг Пальчевського виріс до 17,5%, а сам він вийшов на друге місце після Віталія Кличка. Обидва сайти рекламують кандидата на своїх сторінках у Facebook і відомі тим, що часто публікують політичну рекламу без необхідного маркування. Із посиланням на politeka.net штаб Пальчевського також розміщує його рекламу на радіо. За даними «Бабеля», znaj.ua і politeka.net підтримують Пальчевського завдяки його особистим звʼязкам з одним зі співвласників сайтів — Павлом Погибою.
Також рекламу Пальчевського розміщують і на авторитетних сайтах новин — банер, який веде на його інтервʼю, кілька тижнів висить на головній сторінці «Української правди».
Крім онлайну, Пальчевський багато витрачає на зовнішню рекламу. Перші борди з його зображенням, за даними руху «Чесно», почали зʼявлятися у квітні 2019 року. Зараз вони є в багатьох регіонах країни. За даними «Бабеля», тільки в Києві бізнесмен викупив 250 бордів.
Також Пальчевський є частим гостем на новинних телеканалах «112», ZIK, NewsOne — їх повʼязують із кумом Володимира Путіна, депутатом «Опозиційної платформи — За життя» (ОПзЖ) Віктором Медведчуком. Пальчевський також зʼявляється у програмі «Час Голованова» на «Україна 24» Ріната Ахметова і на телеканалі Kyiv Live, який фінансує Вадим Столар.
При цьому близький до Пальчевського співрозмовник «Бабеля» запевняє, що на телеканали, зокрема на Kyiv Live, кандидата звуть не за гроші, а тому що він медійний, харизматичний і в хороших стосунках із потрібними людьми. До того ж Пальчевський позиціонує себе як опозиціонер, а хороша критика дає телеканалам хороші рейтинги.
- Раніше у Bihus.info зʼясували, що Андрія Пальчевського консультує політтехнолог президентської кампанії Петра Порошенка 2019 року, нині повʼязаний з партією «Опозиційна платформа — За життя». Також у кандидата знайшли бізнес-звʼязки з Росією та окупантами на Донбасі.
- Торік кандидат у президенти Порошенко заявляв, що аналізи на наркотичні речовини перед дебатами з Зеленським у компанії Eurolab не можуть бути об’єктивними. Він пояснив це тим, що її власник Пальчевський «є політично заангажованою «зіркою» каналів Медведчука» та «відкрито висловлює свої симпатії до Зеленського».
- У травні цього року Пальчевський в ефірі NewsOne заявив, що під час Другої світової війни 180 тисяч євреїв воювали у німецьких військах. Нацрада з питань телерадіомовлення побачила в цьому заперечення Голокосту та розпалювання ворожнечі щодо євреїв.