Новини

«1+1» повідомив, що часткою каналу володіє дружина Медведчука вже 10 років. Потім пресреліз анулювали

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

Синиця Олександр / УНІАН

10 липня в обід медіагрупа «1+1 media» розіслала пресреліз про те, що Ігор Суркіс, віцепрезидент «Динамо» Леонід Ашкеназі та дружина нардепа Віктора Медведчука Оксана Марченко володіють у телеканалі часткою менше 10% кожен. Там уточнювали, що зміна власника телеканалу «1+1» відбулася ще десять років тому — у вересні 2010 року. Але через годину медіагрупа анулювала цей реліз.

Про що йшлося у першому пресрелізі, який потім анулювали?

У першому релізі [розісланий о 12:48], який цитує Інтерфакс-Україна, медіагрупа повідомила, що отримала офіційну відповідь на запит про зміну структури власності. Там йдеться, що компанію Вolvik Ventures LTD, яка володіє 24,65% телеканалу «1+1» і яку контролюють Ігор Суркіс (з часткою 33,34%), Леонід Ашкеназі (з часткою 33,33%) і Оксана Марченко (з часткою 33,33%).

«Відповідно, кожна з цих осіб володіє в телеканалі «1+1» часткою, меншою за 10%», — наголосили у компанії. Юристи також надіслали додатковий запит у Вolvik Ventures LTD, щоб отримати оригінали документів для підтвердження цих фактів.

У медіагрупі заявили, що занепокоєні тим, що не отримали цю інформацію від міноритарних власників відразу після зазначених змін або впродовж десяти років. Також у компанії заявили, що «юристи Суркіса показували неактуальну інформацію на запити «1+1 media», коли юристи холдингу готували документи для щорічного аудиту та звітували перед Нацрадою з питань телебачення і радіомовлення».

«1+1 media» назвали такі дії з боку міноритарних власників недбалістю стосовно українського законодавства.

У медіагрупі також заявили, що редакційна політика була й залишається без змін. «Зміни, які відбулися, жодним чином не позначилися на нашій державницькій позиції й не позначаться в майбутньому, адже наявні власники є учасниками з несуттєвою концентрацією (до 10%) і не можуть впливати на функціонування бізнесу й тим паче — втручатися в редакційну політику та впливати на контент будь-яких програм», — наголосили у медіагрупі.

А про що заявили у другому пресрелізі?

У другому пресрелізі [розісланий після 16:00] заявили, що після першого релізу у них зʼявилася додаткова інформація, що «не підтверджує дані, які містилися у попередньому повідомленні, і на момент його відправки ще була невідомою». Тому медіагрупа відкликає свій попередній реліз.

«Наразі юристи медіагрупи чекають на офіційну інформацію, після чого пресслужба 1+1 media сформулює й надішле остаточну позицію компанії із цього приводу», — заявили в «1+1».