Компанія з виробництва листівок Hallmark вибачилася за рішення прибрати рекламу з участю ЛГБТ-пар
- Автор:
- Ольга Березюк
- Дата:
Виконавчий директор найбільшого у США виробника листівок Hallmark Cards Майк Перрі вибачився за рішення відкликати телевізійну рекламу з участю одностатевих пар, повідомляє BBC.
Кабельна мережа компанії прибрала рекламу онлайн-реєстру та планувальника весіль Zola під тиском консервативної групи One Million Moms. Це рішення викликало критику в соціальних мережах і заклики до бойкоту.
Hallmark заявив, що відновить рекламу і спробує відновити партнерство з Zola.
«Ми щиро шкодуємо про образу і розчарування», — сказав Майк Перрі.
Hallmark заявив, що «працюватиме з [правозахисною групою] Glaad, щоб краще представляти співтовариство ЛГБТК у своєму портфелі брендів».
- У Скандинавії після легалізації одностатевих шлюбів значно знизився рівень самогубств. Так, після легалізації одностатевих шлюбів кількість суїцидів серед геїв і лесбіянок знизилася на 46%.
- Міжнародна платформа Equaldex дійшла висновку, що Україна на законодавчому рівні майже не захищає права ЛГБТ-спільноти в приватній сфері, але при цьому не дискримінує в публічному житті.
- Особистий займенник they (вони) став словом року за версією американського тлумачного словника Merriam-Webster. Однією з причин є те, що тепер слово «вони» використовується стосовно осіб, чия ґендерна ідентичність не є однозначною — чоловік чи жінка.