«Укрзалізниця» запустила бота в Telegram і Viber — через нього тепер можна придбати квитки
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Videvo
«Укрзалізниця» запускає чат-бот у Viber і Telegram з функцією продажу квитків. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Наразі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди «Інтерсіті+» та їхній розклад.
Окрім цього, чат-бот має такі функції:
- замовлення харчування під час поїздки;
- розклад руху;
- повернення квитків;
- інформування про прибуття, запізнення і номер колії.
Боти доступні за посиланнями: Telegram і Viber.
Оплатити квитки можна безпосередньо в боті без «редиректу». Для цього треба прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay чи Viber Chatbot Payments.
Бот розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською. Окрім довідкової інформації, він надає можливість зворотного звʼязку.
- «Укрзалізниця» розробила програму, яка підвищить безпеку в поїздах, а провідникам дозволять користуватися газовими балончиками.