KFC на час пандемії відмовилася від слогана, який використовує вже 64 роки
- Автор:
- Костя Андрейковець
- Дата:
Maxime Lebrun / Unsplash
Мережа ресторанів швидкого харчування KFC на час пандемії відмовиться від свого слогану «Так смачно, що пальчики оближеш», який використовується вже 64 роки.
Про це йдеться на сайті KFC.
«Ми знаходимося в унікальній ситуації — у нас є знаковий слоган, який не зовсім вписується в поточну обстановку. Поки ми припиняємо його використання», — сказано в заяві головного маркетолога KFC.
Компанія поверне слоган, коли він буде доречним.
Як пише The Guardian, на слоган KFC скаржилися люди. Рекламу називали такою, що суперечить рекомендаціям з поведінки під час пандемії коронавірусу. Тільки в березні в компанію надійшло понад 1 500 скарг.
- У серпні KFC довелося вибачатися через рекламу з курячою ніжкою і жестом Black Power, яка була випущена на честь Дня емансипації. У Тринідаді і Тобаго компанію звинуватили в расизмі.
- Компанія Crocs випустила обмежену партію капців із зображенням смаженої курки з фастфуду KFC. Продажі розпочалися 28 липня, а вже за добу у Crocs заявили, що всю партію розкупили. Коштували капці $60.