Новини

Від Facebook вимагають видалити антирекламу про препарати для профілактики ВІЛ

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Thought Catalog / Unsplash

52 медичні компанії та ЛГБТ+ організації написали публічний лист керівництву соціальної мережі, в якому зажадали від компанії Facebook видалити антирекламу засобів доконтактної профілактики (ДКП, або PrEP) як таку, що вводить користувача в оману, антинаукову і шкідливу з точки зору боротьби з епідемією ВІЛ-інфекції.

Активісти переконані, що така реклама ставить під загрозу здоровʼя користувачів мережі і безпосередньо шкодить боротьбі з поширенням ВІЛ.

Рекламні повідомлення, про які йдеться, стверджують, що люди без ВІЛ, які проходять терапію цими засобами для профілактики. можуть постраждати від ускладнень, викликаних цими препаратами.

Так, в одному з постів, які привернули увагу активістів, зображений молодий чоловік з заплющеними очима. А під зображенням розміщений слоган: «Truvada та інші препарати на основі TDF для запобігання передачі ВІЛ можуть завдати шкоди ниркам і кісткам».

Автори листа заявили, що така рекламна кампанія може відлякати людей від використання до- і постконтактної профілактики, поставивши під загрозу їхнє здоровʼя. А правозахисні групи зазначили, що не мають у своєму розпорядженні достатньо ресурсів для того, щоб запустити рекламну кампанію, спрямовану на спростування і здатну зрівнятися за охопленням з зазначеною. Вони закликали Facebook звернути увагу на небезпеку поширення ВІЛ-інфекції та нові спалахи вірусу, які може спричинити поширення рекламних матеріалів такого штибу.

Представники Facebook вже встигли заявити, що сторонні експерти не виявили в рекламі «помилкових даних», а отже, для відмови рекламодавцю у мережі немає підстав.