Twitter починає блокувати політичну рекламу. Виняток лише для новин, але під контролем
- Автор:
- Тая Решетнікова
- Дата:
ROBIN WORRALL / Unsplash
Twitter ввела обмеження на платну рекламу всього, що повʼязане з політикою, виборами і агітацією. Про це повідомив представник соцмережі.
З 22 листопада всі оплачені посилання на кандидатів або політичну партію, згадка обраного або призначеного держслужбовця, виборів, референдумів або виборчих бюлетенів будуть заборонені в соціальній мережі. Система розцінить як політичну агітацію публікації з посиланнями на законопроєкти, резолюції, директиви, заклики до голосування і навіть прохання про надання грошової допомоги.
«Рекламодавцям в Австралії, Канаді, Індії та США, які беруть участь у політичних кампаніях, заборонено використовувати методи оплати за кордоном. Для рекламодавців, які беруть участь у політичній кампанії в ЄС, способи оплати допускаються тільки у валютах країн-членів ЄС, де дозволена політична кампанія», — зазначено в заяві.
Писати подібні матеріали буде заборонено, якщо вони були оплачені спонсором, яким вигідно просування публікацій на тій чи іншій території. У той же час, новинним спільнотам дозволять продовжувати роботу і навіть показувати політичну рекламу, однак проводити агітацію не вийде.
У заяві наголошується, що ці нововведення стосуватимуться виборів тільки в Австралії, Канаді, Євросоюзі, США та Індії.
- Засновник Вікіпедії Джиммі Вейлз оголосив про створення потенційного конкурента для соціальних мереж Facebook і Twitter. Соціальна мережа WT: Social дозволить користувачам обмінюватися посиланнями на статті та обговорювати їх у стрічці новин в стилі Facebook. Це можуть бути абсолютно різні теми — від політики й технологій до музики й бджільництва. Але головне — в ній не буде реклами.
- Соціальна мережа Twitter запускає сервіс, який дозволить користувачам стежити за конкретними темами. Функція має назву Topics, її тестували кілька місяців. На момент запуску буде доступно понад 300 тем, таких як спорт, ігри, розваги.
- Соціальні мережі Facebook і YouTube видаляють контент, що розкриває імʼя анонімного інформатора, який подав скаргу на розмову президента США Дональда Трампа з Володимиром Зеленським.