American Express почала масштабну кампанію з очищення пляжів. Приєднатися може кожен, це безкоштовно
- Автор:
- Тая Решетнікова
- Дата:
britta heise / Flickr
Американська фінансова компанія American Express спільно з міжнародною некомерційною організацією Parley for the Oceans оголосила про початок кампанії з очищення пляжів від пластикового сміття. На офіційній сторінці American Express в Instagram зʼявилася публікація з закликом підтримати акцію коментарями з хештегом #BackOurOceans.
Також потрібно позначити мінімум одного знайомого в соціальній мережі, щоб інформація поширювалася далі. За кожен коментар автори ініціативи обіцяють прибрати кілограм пластику з пляжів. Кампанія триватиме до 23 вересня цього року.
«Ми допомагаємо боротися із забрудненням моря пластиком. Ви також можете взяти участь. У коментарях розкажіть, чому ви #BackOurOceans [повертаєте наші океани] або позначте друзів, яких хочете залучити. Для кожного коментаря, залишеного під записом 23 вересня, ми будемо працювати з Parley for the Oceans, щоб прибрати 2 фунти [близько 1 кілограма] пластику з пляжів та узбережжя — усього до 1 мільйона фунтів [450 тисяч кілограмів]», — йдеться в повідомленні American Express.
- В Ісландії вчені презентували першу в світі меморіальну дошку льодовику, що розтанув через глобальне потепління. Так званий Мертвий Троль або Окьокулл колись покривав 38 квадратних кілометрів гірського схилу, проте вже в 2014 році втратив статус льодовика після зменшення, а тепер його не стало зовсім.
- Через високу температуру води на Алясці масово гине лосось. Вчені ніколи раніше не реєстрували температуру в регіоні, вищу за +24,4 °С. Але 7 липня поточного року на основному маршруті лосося на західній стороні затоки Кука на Алясці стовпчик термометра вперше досяг позначки в 27,6°С.
- У Катарі комунальні служби перефарбували одну з доріг столиці Дохи у синій колір — це пілотний проєкт, який допоможе знизити температуру асфальту. Зазвичай температура чорного асфальту перевищує на 20 градусів температуру повітря (зараз у Досі +41 °C). Однак експеримент дозволив знизити температуру поверхні дорожнього покриття на 15—20 °С.