Новини

FT: Ілон Маск хоче отримати $100 млн від політичної реклами на X після виходу великих брендів з платформи

Автор:
Ліза Бровко
Дата:

Ілон Маск хоче заробити $100 мільйонів на продажі політичної реклами в соцмережі X протягом 2024 року. Так він планує компенсувати втрати після виходу великих брендів з платформи.

Про це пише Financial Times.

Нещодавно Ілон Маск і його команда провели зустріч із сотнею нинішніх і потенційних клієнтів на політичну рекламу. Деякі учасники заходу пізніше отримали електронні листи, де йшлося, що X «будує сучасну глобальну міську площу — місце для зустрічей кандидатів і громадських організацій зі своїми виборцями з безпекою бренду та чесністю виборів на першому плані».

У листі також вказали, що X має 92,4 мільйона користувачів у США, 98% з яких мають право голосу.

Нову групу продажів політичної реклами X очолює Стен Макгуайр із Нью-Йорка, який раніше працював у відділі політичних продажів для Hulu та Walt Disney. У новому відділі наразі десять працівників.

Провідні гравці галузі політичної реклами в США скептично ставляться до намірів X заробити за рік $100 мільйонів. Наприклад, під час проміжних виборів 2018 року X (тоді ще Twitter), приніс близько $3 мільйонів за продаж політичної реклами. Однак раніше компанія планувала заробити не 100, а 200 мільйонів доларів від такого джерела прибутку.

Наприкінці літа в очікуванні американських виборів на X вперше з 2019 року повернули політичну рекламу.