Тексти

«У другій серії зʼявляться факти». Співавтор ролика «Ваші гроші» Ігоря Гладковського — про зйомки і продовження історії

Автор:
Оксана Коваленко
Дата:

4 березня журналісти програми Bihus.Info випустили третю серію розслідування про корупцію в «Укроборонпромі». Відразу після цього у Facebook і YouTube активно набирати перегляди почало інше відео — відповідь на розслідування одного з фігурантів справи. Його ведучий — син колишнього заступника секретаря РНБО Олега Гладковського Ігор Гладковський — спробував скопіювати стиль журналістів, манеру говорити і навіть одяг. Ролик назвали «Ваші гроші» за аналогією з програмою Дениса Бігуса «Наші гроші». На YouTube відео вже зібрало понад 1,1 мільйона переглядів, у Facebook — понад 45 тисяч. Ролик активно обговорюють у соцмережах і чекають продовження, яке анонсував Гладковський-молодший. Ми поспілкувалися з одним із авторів відео — піарником, політтехнологом і в минулому журналістом Сергієм Дідковським. Він розповів, як створювався ролик і що буде далі.

Чому саме вас попросили зробити ролик?

Антикризові комунікації та захист бізнесу — один із напрямів у моїй роботі. Тому звернулися до мене.

Хто саме звернувся — безпосередньо Ігор Гладковський чи посередники?

Це комерційна і етична таємниця. Ви ж розумієте, що Ігор Гладковський у цій історії — непрямий учасник. Тому що історія політична, а він, скажімо так, знайомий з певними політиками. Але перш за все він — підприємець.

Коли до вас звернулися?

Якийсь час тому. Я погано запамʼятовую дати, живу сьогоднішнім днем ​​(сміється).

Як зʼявилася ідея саме такого ролика?

Такі ідеї простіше вигадувати колективом: хтось пише сценарій, хтось професійно займається продакшеном. Ця ідея прийшла досить швидко. Такого раніше ніхто не робив.

Гладковський не сховався, він вирішив посміятися над ситуацією і показати в жартівливій манері, як можна зробити аналогічний ролик і заявити свою позицію. Можливо, з нього вийде якесь нове медійне обличчя.

Сергій Дідковський — один з авторів ролика. Співвласник консалтингової агенції, pr-стратег.

Facebook / Сергій Дідковський

У нього є такі плани або бажання?

У цього ролика буде продовження. Тобто це вже системна робота. Якщо людина погодилась знятися в першому ролику — значить, їй це комфортно.

Ви сказали, що була команда авторів. Можете їх назвати?

Ні, не можу.

Це ваша команда чи ви запрошували людей спеціально під цей проект?

На регулярній основі я не займаюся виробництвом відеоконтенту. Мені в штаті не потрібна команда, тому ми запрошували людей конкретно під цей проект. Ви можете звернутися в будь-який відеопродакшн і зʼясувати, що створити такий ролик коштує дуже недорого.

Ви робили його на комерційній основі?

Звичайно. Це захист честі та гідності в контексті піару.

Ви займалися просуванням ролика?

Ми точно не займалися, воно якось само пішло [у Facebook ролик рекламується]. В Україні більшість тих, хто споживають відеоконтент, сидять в YouТube, де дивляться серіали і відеоблогерів, і у Facebook. Ми вибрали ці соцмережі.

Ви вже анонсували, що це не останній ролик від Ігоря Гладковського. Наступні вже готові чи в процесі?

Вони у процесі підготовки. Але про що вони, я, звичайно, не скажу. Запорука будь-якого хорошого сценарію — це його непередбачуваність. Тому треба витримувати інтригу. Друга серія буде цікавішою, ніж перша, там зʼявляться якісь факти. Перша — це радше інтродакшн, щоб розуміли, що відбувається.

А скільки серій ви запланували?

У жодному серіалі після виходу «пілота» ніхто одразу не скаже, скільки серій буде загалом. Потрібно поміряти, як подивилися першу, і після цього планувати сезон або не планувати. Зараз рано про це говорити.

Ви очікували такого ефекту?

Ми хотіли цього ефекту. А очікувати — невдячна справа. Ніхто подібного раніше не робив, а мільйон — красива цифра.