«Укрпошта» вимкнула у відділеннях банківські термінали — це відповідь на примусове переведення пенсіонерів у банк
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Соколовська Інна / УНІАН
«Укрпошта» 19 травня вимкнула всі термінали сторонніх банків у своїх відділеннях і відкриє гарячу лінію для клієнтів, які не бажають отримувати пенсію та субсидії в банках.
Про це гендиректор компанії Ігор Смілянський повідомив у Facebook.
Він зазначив, що на зустрічі з премʼєр-міністром 30 квітня вирішили, що перехід пенсіонерів на банківські картки — це суто добровільна справа і ніхто не має права порушувати права пенсіонерів, особливо у 96% населених пунктів України, де немає банків.
Водночас Пенсійний фонд і Управління соцзахисту почали перераховувати пенсії та виплати людям з інвалідністю в банк (раніше їх можна було отримати у відділеннях «Укрпошти»). Оскільки вони не виправили ситуацію до 17:00 19 травня, вирішили вимкнути термінали банків.
«Із сьогоднішнього дня моїм наказом вимикаються всі термінали сторонніх банків у відділеннях «Укрпошти». Там тепер стоятимуть тільки наші термінали. А там, де їх поки немає, можна отримати послуги через готівку. Так що, хто в селі залишився — той і обслуговує клієнтів», — пояснив Смілянський.
Також він планує подати колективний позов, аби відкрили кримінальне провадження проти посадовців, які за цим стоять. Усі, кого примушують відкривати банківські рахунки, просять телефонувати на гарячу лінію (044) 354-52-73 або писати на пошту pv@ukrposhta.ua.
- Прем’єр-міністр Денис Шмигаль сподівається, що Верховна Рада у 2021 році ухвалить законопроєкт про запровадження в Україні накопичувальної пенсійної системи.