Чорнобильська зона отримала офіційний логотип. В його основі — четвертий реактор
- Автор:
- Костя Андрейковець
- Дата:
Креативне агентство Banda Agency представило офіційний логотип і бренд-бук Чорнобильської зони.
Як повідомляє Укрінформ, бренд зони представили в Києві. На заході були присутні представники Міністерства захисту навколишнього середовища і природних ресурсів, а також Держагентства з управління Зоною відчуження.
За основу логотипу була взята форма поверхні четвертого реактора, що вибухнув 26 квітня 1986 року. У Вanda пояснили, що це відправна точка логотипу, яка бере початок з 1986-го і з кожним роком згасає. Зображення лого з кожним роком також буде змінюватися — центральна точка ставатиме дедалі меншою, що символізуватиме вивід електростанції з експлуатації. 2064 рік стане кінцевим для існування станції та логотипу.
Вanda також представила новий сайт Чорнобильської зони, який розроблявся спільно з Other Land і Orient Web Development, а також колекційну сувенірну продукцію (футболки, монети, чашки, сумки).
«Нова візуальна система, змінюючись кожного року, робить кожен предмет колекційним і перетворює його на частину історії. Також це дає нам можливість поєднувати минуле та майбутнє в одному просторі, тим самим нагадуючи про вплив минулого на сьогодення», — заявили в агентстві.
За словами заступника голови Держагентства з управління Зоною відчуження Максима Шевчука, уся робота була зроблена безкоштовно.
- У червні 2020 року архів СБУ розсекретив деталі будівництва та вибуху на ЧАЕС. Згідно із документами, аварії на ЧАЕС траплялися і до квітня 1986 року, але їх приховували.
- На початку жовтня уряд затвердив створення першого велосипедного маршруту в Чорнобилі, який прокладуть по території зони відчуження. Будівництво вже почалося.
- Пізніше стало відомо, що на Чорнобильській АЕС радіоактивні фрагменти приберуть за допомогою корейської технології.