Новини

Грубих порушень не було. Мовний омбудсмен розповів про кількість звернень у перші дні дії закону про обслуговування українською

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

УНІАН

З 16 січня, за два дні, відколи набув чинності закон про обслуговування українською мовою, на адресу офісу Уповноваженого із захисту державної мови надійшло близько сотні звернень. Про це повідомив мовний омбудсмен Тарас Кремінь в коментарі «Радіо Свобода».

Уповноважений зазначив, що за частиною з них планують провести «заходи державного контролю», ймовірно, йдеться про перевірки та попередження.

«Є реакція суспільства на недотримання мовного законодавства на окремих інтернет-сайтах, під час спілкування [водіїв, контролерів] в громадському транспорті з пасажирами. Ну, і крім усього іншого, це скарги, пов’язані із зовнішньою рекламою», — розповів Кремінь, не називаючи деталей.

Водночас, за його словами, грубих порушень мовного закону поки не зафіксували. При цьому, він припускає, що кількість скарг значно зросте після завершення локдауну, коли відкриють заклади громадського харчування.

Кремінь сподівається, що «ефективно проведена інформаційна кампанія» та роз’яснення від ЗМІ дадуть результат.