В ОП провели «закриту» зустріч із блогерами. Ми зʼясували, хто на ній був і про що говорили — повний список учасників
- Автори:
- Марія Жартовська, Євген Спірін
- Дата:
Кароліна Ускакович / «Бабель»
Заступник керівника Офісу президента (ОП) України Роман Машовець, радники глави ОП Михайло Подоляк і Олексій Арестович 4 грудня провели зустріч із блогерами та представниками громадянського суспільства, які пишуть про національну безпеку і оборону.
Інформацію про зустріч опублікував Офіс президента, однак без фотографії і списку учасників.
«Бабель» отримав цей список від учасників зустрічі. За їхніми словами, його формували Машовець, Подоляк і Арестович — кожен пропонував свої кандидатури. Блогерів просили не писати про результати зустрічі, але Семен Кабакаєв, який також був на зустрічі, написав окремий пост.
Ось повний список учасників зустрічі, який отримав «Бабель»:
- Волонтер фонду «Повернись живим» Наталія Калмикова
- Сержант морської піхоти і глава правління «Мілітарного порталу» Тарас Чмут
- Волонтер Наталія Воронкова
- Волонтер і спікер організації Inform Napalm Михайло Макарук
- Лідер групи «Антитіла», молодіжний посол UNICEF Тарас Тополя
- Журналіст і військовий Владислав Волошин
- Блогер Семен Кабакаєв
- Олексій Мельников
- Офіцер Генерального штабу і блогер Анатолій Штефан
- Андрій Костенко
- Директор Центру протидії російській пропаганді Юрій Кочевенко
- Волонтер Марія Подибайло
- Військова Ольга Сальнікова
- Військовий Євген Сазько
- Ветеран АТО Олександр «Гром» Грамарчук
- Музикант і адміністратор «Антитіл» Сергій Вусик
За словами декількох учасників зустрічі, вона була «ні про що». «Кожен з нас висловив свої претензії, нас послухали, у відповідь — вода», — розповів «Бабелю» один із присутніх. За словами іншого учасника, говорили «про болючі питання в Збройних силах, поворот обличчям до армії, про справу Ріфмастера». За словами учасників зустрічі, «ніякого фідбеку на те, про що говорили, не отримали».
Раніше Подоляк в інтервʼю «Бабелю» заявляв, що Офіс президента хоче сформувати пул блогерів.
«Вони самі, думаю, будуть публічно говорити про позитивні тренди у внутрішній політиці, а не просто хейтити. У нас, на жаль, 90 відсотків інформпростору — це хейт. Вважається, що негатив добре продається, що на ньому можна добре сидіти. Ця велика проблема, якій більше 20 років», — пояснив тоді він.