Новини

«ЧЕСНО»: У вересні українські політики витратили на рекламу в соцмережах $1 мільон. Більше за всіх — «За майбутнє»

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Гонтар Володимир / УНІАН

В Україні протягом вересня на політичну рекламу у Facebook витратили понад мільйон доларів.

Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО».

Загалом же витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі 2020 року перевищили $2,56 мільйона.

За 25 днів вересня витрати на соцмережі порівняно із серпнем зросли удвічі. Цього місяця на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки та особисті сторінки політиків. На них припадає близько 75% усіх витрат у вересні.

Найбільше на рекламу в соцмережі у вересні витрачали партії «За майбутнє» та її представники — понад $203 тисячі. Левова частка витрат політсили припадає на рекламу з партійної сторінки та сторінок Ігоря Палиці й Олександра Шевченка. «За майбутнє» перевершила сукупні витрати інших лідерів рейтингу — «Слуги народу» та «Нашого краю», які у вересні за рекламу в соцмережах заплатили $137 тис. і $64 тис. відповідно.

«Європейська солідарність» витратила на соцмережі $46 тисяч, ОПзЖ — $39 тисяч, «Перемога Пальчевського» — $38 тисяч, «Пропозиція» — $35 тисяч, «Батьківщина» — $25 тисяч.

У «ЧЕСНО» звернули увагу, що партії вибирають різні стратегії поширення реклами. Якщо одні просувають такий контент через офіційні партійні сторінки й особисті сторінки своїх представників, то інші створюють складні мережі сторінок, котрі прямого зв’язку з партією чи кандидатом не мають.