«ЧЕСНО»: У вересні українські політики витратили на рекламу в соцмережах $1 мільон. Більше за всіх — «За майбутнє»
- Автор:
- Олег Панфілович
- Дата:
Гонтар Володимир / УНІАН
В Україні протягом вересня на політичну рекламу у Facebook витратили понад мільйон доларів.
Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО».
Загалом же витрати на політичну та соціальну рекламу в українському сегменті соцмережі 2020 року перевищили $2,56 мільйона.
За 25 днів вересня витрати на соцмережі порівняно із серпнем зросли удвічі. Цього місяця на рекламу найбільше витрачали партійні сторінки та особисті сторінки політиків. На них припадає близько 75% усіх витрат у вересні.
Найбільше на рекламу в соцмережі у вересні витрачали партії «За майбутнє» та її представники — понад $203 тисячі. Левова частка витрат політсили припадає на рекламу з партійної сторінки та сторінок Ігоря Палиці й Олександра Шевченка. «За майбутнє» перевершила сукупні витрати інших лідерів рейтингу — «Слуги народу» та «Нашого краю», які у вересні за рекламу в соцмережах заплатили $137 тис. і $64 тис. відповідно.
«Європейська солідарність» витратила на соцмережі $46 тисяч, ОПзЖ — $39 тисяч, «Перемога Пальчевського» — $38 тисяч, «Пропозиція» — $35 тисяч, «Батьківщина» — $25 тисяч.
У «ЧЕСНО» звернули увагу, що партії вибирають різні стратегії поширення реклами. Якщо одні просувають такий контент через офіційні партійні сторінки й особисті сторінки своїх представників, то інші створюють складні мережі сторінок, котрі прямого зв’язку з партією чи кандидатом не мають.
- В Україні 5 вересня офіційно стартувала виборча кампанія місцевих виборів, які призначені на 25 жовтня. Висування кандидатів буде проходило з 15 до 24 вересня. 2 жовтня — оприлюднення інформації про реєстрацію кандидатів у депутати. З цього дня кандидат має право на офіційну агітацію. З 15 жовтня — розсилка іменних запрошень виборцям. 24 жовтня — день тиші (заборона на агітацію), а 25-го — самі вибори. Результати виборів будуть відомі 6 листопада.