В Україні запустили чат-бот із правилами перетину кордону в умовах карантину
- Автор:
- Катерина Кадакова
- Дата:
Державна прикордонна служба України
Прикордонна служба України запустила кнопку чат-бота із інформацією і правилами перетину державного кордону в умовах карантинних обмежень.
Кнопка вже з’явилася на офіційному сайті ДПСУ, повідомили у пресслужбі відомства.
Прикордонники зазначили, що опрацювали десятки тисяч звернень до телефонної служби «Довіри» з питань закриття кордонів, скасування авіасполучення, обмеження руху громадського транспорту, виокремили найчастіші й створили відповіді на них у діалогових ланцюжках віртуального робота.
«Щоб заощадити ваш дорогоцінний час, рекомендуємо вам скористатися нашим новим чат-ботом. Швидкість отримання потрібної вам відповіді зростає у кілька разів, як порівняти з класичним діалогом із оператором «Довіри». Адже вам не доводиться витрачати час на пояснення суті вашої проблеми, ви одразу можете обрати потрібну категорію та за кілька простих кроків отримати вичерпну відповідь», — розповіли у ДПСУ.
Наразі чат-бот працює у тестовому режимі.
- 22 липня Кабінет міністрів продовжив дію адаптивного карантину в Україні до 31 серпня.
- В Україні почали діяти нові правила карантину. Міністерство охорони здоров’я запроваджує розподіл країни на чотири зони: «зелену», «жовту», «помаранчеву» і «червону». У кожній з них діятимуть різні обмеження залежно від ситуації з коронавірусом, найбільш мʼякі — у «зеленій» зоні.
- В Україні вже тиждень добовий показник захворюваності на коронавірус перевищує тисячу випадків.