Facebook «переманює» блогерів з TikTok на свою нову платформу. Обіцяють монетизацію контенту
- Автор:
- Катя Мещерякова
- Дата:
Prateek Katyal / Unsplash
Facebook планує переманювати блогерів з TikTok на свою платформу Instagram Reels.
Про це повідомляє Business Insider.
Компанія готова запропонувати блогерам функцію монетизації, щоб вони публікували контент в Reels.
Зараз додаток доступний у кількох країнах, зокрема, в Бразилії, Франції та Німеччини, а також в Індії. Очікується, що в найближчі декілька тижнів він буде доступний і для американських користувачів. Одна з ключових відмінностей у тому, що короткі відеоролики Reels обмежені 15 секундами, а в TikTok — 60 секундами.
У TikTok уже заявили про готовність до таких «пропозицій». Очікується, що найближчим часом сервіс використає $200 млн для того, щоб утримати популярних блогерів на своїй платформі.
- Reels — це не перша спроба Facebook кинути виклик TikTok. Раніше в Instagram запускали додаток для коротких відео Lasso, але поки він не отримав суттєвої підтримки. Але за допомогою Reels Instagram може знайомити своїх користувачів із Lasso.
- Завдання Reels полягає в тому, щоб змусити користувачів Instagram створювати контент іншого типу — відео в аналогу TikTok можуть бути більщ особистими.
- Instagram поки не повідомляє, коли планує випустити Reels по всьму світу.