Водії та кур’єри Uber будуть змушені робити селфі перед поїздками. Компанія каже, що задля безпеки
- Автор:
- Ольга Березюк
- Дата:
Dan Gold / Unsplash
Сервіс Uber запустив в Україні функцію «Перевірка ідентифікації в режимі реального часу» (Real Time ID Check) для всіх водіїв і курʼєрів. Тепер водіям доведеться робити селфі перед поїздками, пише ITC.
Таким чином компанія хоче бути певною, що водії та кур’єри на платформі є саме тими, за кого вони себе видають, і що вони відповідають обліковому запису, зареєстрованому на платформі. Зокрема, функція Real Time ID Check захистить облікові записи водія та кур’єра від злому.
Як працює функція «Перевірка ідентифікації в режимі реального часу»:
- Водіїв і курʼєрів будуть періодично просити зʼїхати в безпечне місце та зробити селфі, щоб переконатися, що їхні фото збігаються з профілями власників облікових записів. Цей запит може прийти в будь-який час, при вході в систему або між поїздками та доставками.
- Якщо зображення не збігаються або не виконується перевірка, обліковий запис буде заблоковано та проведено подальше розслідування.
- Незважаючи на те, що перевірки будуть проводитися у випадковому порядку, вони будуть ініційовані автоматично, якщо користувач повідомить про підозру невідповідності між зображеннями.
- Щоб захистити особисті дані користувачів, водіям і курʼєрам буде надана можливість вибрати або автоматичну перевірку з використанням біометричної технології, або перевірку вручну за допомогою агента підтримки Uber.
Раніше в цьому році Uber запустила функцію «Перевір свою поїздку», яка нагадує користувачам перевіряти, чи відповідає водій своєму фото в додатку. Ця функція нагадування допомагає пасажирам бути більш пильними, повідомляти про будь-які підозри, а також використовується у складанні звітів про потенційні випадки невідповідності фотографій.
- Співзасновник Uber Тревіс Каланік продав понад половину своєї частки в компанії. З 6 листопада ексгендиректор Uber позбувся акцій майже на $1,5 млрд: спочатку 22 млн акцій за $610 млн, потім ще 30 млн акцій за $850 млн.
- У травні Uber провела прайсинг первинного публічного розміщення (IPO) акцій на рівні $45 за кожну. Капіталізація компанії оцінена в $82 млрд.
- Перед цим Uber придбала близькосхідного конкурента — сервіс таксі Careem Networks FZ, штаб-квартира якого розміщена в Дубаї (ОАЕ). Careem працює у 15 країнах Близького Сходу.