Навігація силою думки та цифрові аромати: Ericsson назвала 10 споживчих трендів 2030 року
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Unsplash / Glenn Carstens-Peters
Підрозділ Ericsson ConsumerLab опублікував випуск щорічного дослідження, присвяченого десятці основних споживчих трендів.
Цього разу основною темою став інтернет чуттів — це економіка послуг, що надаються із застосуванням цифрових датчиків і залучають всі органи чуття: зір, слух, смак, нюх і дотик.
Навігація силою думки
Потрібний маршрут можна буде побачити в VR-окулярах, просто подумавши про місце призначення. У це вірять в середньому 59% користувачів.
Ідеальна імітація голосу
67% користувачів вважають, що зможуть за допомогою мікрофона імітувати чужий голос настільки достовірно, що введуть в оману навіть членів сімʼї.
Будь-який смак на ваш смак
Зʼявляться цифрові пристрої для рота, що поліпшують смак їжі — будь-яка страва нагадуватиме вашу улюблену. На це сподіваються в середньому 45% опитаних.
Цифрові аромати
Приблизно 6 з 10 користувачів розраховують на цифрову можливість бувати за містом і вдихати характерні запахи заміського життя, не виходячи з квартири.
Відчуття без кордонів
Понад 60% респондентів чекають появи смартфонів, екрани яких набуватимуть форми цифрових іконок і передаватимуть відчуття від натискання кнопок.
Злиття світів
Згідно з оцінкою 7 з 10 опитаних, світ ігор на базі технологій VR не відрізнятиметься від фізичної реальності до 2030 року.
Тільки правда і нічого більше
Фейкові новини можуть закінчитися — половина опитаних вважає, що до 2030 року новинні агентства будуть ретельно перевіряти факти.
Споживання без побоювання за особисті дані
Половина респондентів вважає, що вони втратили контроль над своїми персональними даними — люди сподіваються на вирішення проблеми, яке дозволить без побоювань користуватися послугами на основі особистої інформації.
Інтернет на користь екології
Завдяки можливостями інтернету почуттів суспільство буде більш відповідально ставитися до екології — так вважають 6 з 10 опитаних в цілому.
Шопінг з почуттями
45% користувачів вважають, що торговельні майданчики запропонують можливість використовувати всі пʼять органів чуттів у процесі шопінгу в інтернеті.