Бренд одягу Pangaia заповнив пуховики польовими квітами
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Pangaia
Екологічно чистий бренд Pangaia розробив нову технологію FLWRDWN: для набивання пуховиків замість гусячого та качиного пуху використовують польові квіти. Про це повідомляє Vogue.
Технологію FLWRDWN розробили науковці Pangaia: вони використовують природні польові квіти й заправляють це аерогелем для підвищення продуктивності та довговічності. За словами бренду, начинка досить тепла, сертифікована, гіпоалергенна, дихаюча і здатна біоразкладатись.
«Дикі квіти, які ми беремо, походять з областей, що сприяють відновленню навколишнього середовища, сприяючи збереженню видів місцевих метеликів. Цей вид регенеративного сільського господарства призводить до скорочення викидів парникових газів (12 тонн СО2 на гектар рослинної сировини). Метод також допомагає зберегти підземні води, оскільки не потребує зрошення», — розповіли в компанії.
Пуховики FLWRDWN вийшли в білому, темно-синьому та чорному кольорах і в двох варіантах довжини — короткі та подовжені, у них оверсайз-крій, який підійде і чоловікам, і жінкам. Матеріал верху — перероблений поліестер.
Речі можна купити на сайті Pangaia: коротка версія обійдеться в $550, а подовжена коштуватиме $750.
- Reebok випустила кросівки на рослинній основі.
- Раніше Reebok представила кросівки зі шматків подушок безпеки.
- Репер Tyler, The Creator разом із Converse випустили гігантські кросівки.
- Nike у колаборації з дизайнерським бюро випустили «кросівки Ісуса». Пара з ладаном і святою водою коштує $3 000.