Організатори «Євробачення-2020» представили логотип конкурсу
- Автор:
- Олег Панфілович
- Дата:
Пресслужба оргкомітету Євробачення-2020
Організатори пісенного конкурсу «Євробачення-2020» презентували офіційний логотип конкурсу, повідомляється на сайті оргкомітету.
Зазначається, що логотип є «абстрактним уявленням» кольорів прапорів 41 країни, яка візьме участь в «Євробаченні-2020», в порядку їхньої першої участі. Він базується на дизайні попередніх конкурсів «Євробачення», які проводилися в Нідерландах.
У конкурсі на розробку логотипу взяли участь 11 голландських агентств, переможцем обрали агентство CLEVER°FRANKE. «Логотип наслідує характеристики голландського дизайну: мінімалістичний, експериментальний та інноваційний. Він розповідає історію, він барвистий, святковий і, що важливо, може широко застосовуватися», — пояснив виконавчий продюсер «Євробачення-2020» Сітце Баккер.
- Наприкінці серпня Нідерланди визначилися з містом, де пройде наступне «Євробачення». Конкурс відбудеться у 2020 році в Роттердамі з 12 по 16 травня.
- Напередодні стало відомо, що Угорщина не братиме участь у «Євробаченні» через зростання ЛГБТ-позитивної риторики конкурсу.
- У середині жовтня Національна суспільна телерадіокомпанія України (НСТУ) і телеканал СТБ оголосили про початок національного відбору для участі у «Євробаченні-2020».