Новини

Для Чорнобиля розроблять позитивний бренд

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Петро Порошенко / Flickr

Державне агентство України з управління зоною відчуження (ДАЗВ) та креативна агенція Banda підписали Меморандум про співпрацю, спрямовану на формування позитивного сприйняття бренду Чорнобиля серед широкого загалу. Про це повідомили на сайті ДАЗВ.

«Об’єднавши наші зусилля, ми зможемо посилити інформаційну стратегію агентства і показати зону відчуження не тільки як туристичну локацію, а й як унікальний науковий майданчик під відкритим небом. Окрім того, у зоні відчуження відбуваються природоохоронні заходи, що сприяють збереженню та відновленню біорізноманіття, триває розбудова інфраструктури поведінки з радіоактивними відходами, роботи на ЧАЕС, і саме до цих процесів ми хочемо привернути увагу громадськості та професіоналів», — зазначив голова ДАЗВ Віталій Петрук.

За словами директора Banda Дмитра Адабіра, агенція, продовжуючи розробляти Ukraine NOW, хоче ще більше розповідати про сучасне обличчя України.

«Так, серіал HBO привернув увагу до Чорнобиля. Та нам захотілося закцентувати увагу не на історії Зони, а на тому, що відбувається тут просто зараз», — розповів Адабіра.

Що робитимуть?

Banda займеться креативною частиною роботи — долучиться до розробки бренд-стратегії для Чорнобильської зони, створення візуальної стилістики та креативної платформи кампанії з популяризації туристичного, наукового та соціально-економічного потенціалу територій, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.