Партія Вакарчука витратила на виборчу кампанію лише на 10 млн менше за «Слугу народа»
- Автор:
- Олег Панфілович
- Дата:
Соколовська Інна / УНІАН
Партія «Голос» Святослава Вакарчука витратила на передвиборчу кампанію до Верховної Ради 105,6 млн грн, йдеться у фінансовому звіті партії.
Близько 80 млн грн виборчого фонду партія витратила на покупку ефірного часу на телеканалах і радіо. З них по 24,3 млн грн отримали телеканали «1+1» і «Україна»; 14 млн грн — телеканал «СТБ», близько 9 млн грн — «Інтер», 4,7 млн грн — «Новий канал», 1,5 млн грн — «24 канал», 286,5 тис. грн — «UA: Перший», 5 879 грн —«Ніжинське телебачення».
Також близько 10,5 млн грн партія витратила, щоб розмістити політичну рекламу на зовнішніх носіях. Крім цього, на рекламу в інтернеті у «Голосі» витратили близько 6,2 млн грн. Згідно зі звітом, 2,2 млн грн отримала фізична особа — підприємець (ФОП) Валентина Куранда, 4 млн грн — ФОП Євген Коваль.
- «Слуга народу» витратила на виборчу кампанію 114,65 млн грн, партія Петра Порошенка «Європейська солідарність» — 99,5 млн грн, а партія Юлії Тимошенко «Батьківщина» — 87,2 млн грн.
- До виборів у Верховну Раду найбільше коштів на агітаційну рекламу на телебаченні витратила Радикальна партія, на другому місці — «Українська стратегія Гройсмана».