«Слуга народу», «Батьківщина» і партія Порошенка представили фінзвіти з виборів у Раду. Найбільше витратилися на ТБ
- Автор:
- Костя Андрейковець
- Дата:
Соколовська Інна / УНІАН
З пʼяти партій, які пройшли у Верховну Раду, три вже подали остаточні фінансові звіти про використання коштів виборчого фонду. «Слуга народу» витратила 114,65 млн грн, партія Петра Порошенка «Європейська солідарність» — 99,5 млн грн, а партія Юлії Тимошенко «Батьківщина» — 87,2 млн грн. «Голос» Святослава Вакарчука та «Опозиційна платформа — За життя» Віктора Медведчука ще не відзвітували.
Відповідні звіти опубліковані на сайті Центральної виборчої комісії.
«Слуга народу», яка здобула абсолютну більшість у Раді, витратила на агітацію на телебаченні 93 млн грн. Гроші пішли каналам «1+1» (майже половина — 43,2 млн грн); «ICTV», «Новий канал», «СТБ» (разом 19,7 млн грн), ТРК «Україна» (16,6 млн грн), а також «Інтеру» (16,3 млн грн). За зовнішню рекламу (білборди) партія віддала «СЕ МЕДІА» 16,99 млн грн. Агітація на радіо обійшлася в 3 млн грн. На інтернет-рекламу пішло понад 573 тис. грн.
Партія колишнього президента Порошенка теж витратила основну частину коштів на рекламу на ТБ — 64,14 млн грн. По 14 млн грн пішло «1+1» і ТРК «Україна», менше всього замовили реклами у «UA:Перший» — 1,3 млн грн. Партія направила 6,6 млн грн на рекламу в інтернеті (переважно Facebook). Інші кошти пішли на білборди та концерти, в яких брали участь такі гурти, як Kozak System та Ot Vinta. У середньому організація концертів обійшлася в 1,2 млн грн.
«Батьківщина» теж віддала левову частку грошей на телевізійну рекламу — 56 млн грн. При цьому 86% цієї суми розділили між собою «1+1» (20,5 млн млн), ТРК «Україна» (18,1 млн грн) і «Інтер» (18 млн грн). Решту забрали «ICTV», «СТБ» і «Новий канал». Скільки пішло на рекламу в інтернеті, у Тимошенко не вказали.
- До виборів у Верховну Раду найбільше коштів на агітаційну рекламу на телебаченні витратила Радикальна партія, на другому місці — «Українська стратегія Гройсмана».