Reebok «забанила» частину знімків нової кампанії #Нивкакиерамки. Соцмережі розкритикували слогани «пересядь на чоловіче обличчя» і «гострі соски»
- Автор:
- Ольга Матвєєва
- Дата:
Reebok
Під час оригінальної рекламної кампанії Reebok «Be More Human» у Росії запустили кампанію #Нивкакиерамки. Користувачі мережі розкритикували кампанію, кілька постерів були видалені з офіційного акаунту. За версією Reebok, плакати довелося прибрати через «вікові обмеження, що діють у мережі Instagram».
«На жаль, вже після публікації деяких знімків стало зрозуміло, що частково контент не може бути опублікований від імені бренду — згідно вікової політики соціальної мережі. Однак публікації досі доступні в акаунтах героїнь кампанії.
Компанія Reebok продовжує підтримувати тих, хто обирає активний спосіб життя, змінюється через спорт та фітнес, залишаючись собою», — йдеться в повідомленні на сторінці кампанії.
Зі сторінки бренду видалили постери з наступними фразами: «Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя» і «Прикрила соски, щоб ви не порізалися».
Автор кампанії — Заліна Маршенкулова, ведуча телеграм-каналу «Жіноча влада». Свої ідеї вона описала на своєму каналі.
«У кінці минулого року, коли я обурювалася черговою сексистською рекламою, мені зателефонував чувак з Reebok (що цікаво, чоловік і, як зʼясувалося, мій давній фанат) і сказав: “Давай зробимо кампанію з твоїми зухвалими цитатами і твоєї концепцією”. Я посміялася і відповіла: “А давай”.
До останнього моменту я думала, що ми жартуємо, і мої злосливі тексти не візьмемо. Але ні. Взяли.
І ось ми запускаємо рекламу, де одним із гасел (без жартів) буде мій знаменитий у вузьких колах твіт — “Пересядь з голки чоловічого схвалення на чоловіче обличчя”!» — написала вона.
Користувачі соціальної мережі розкритикували кампанію.
Також досить швидко в мережі зʼявилася колосальна кількість фотожаб і мемів. А деякі компанії скористалися популярністю хештега для своїх брендів.
- Один зі спонсорів Наомі Осаки був змушений вибачитися після того, як у своїй рекламі зобразив японську тенісистку, яка є наполовину гаїтянкою, з блідою шкірою і нетиповими рисами обличчя.
- Рада шведської організації з нагляду за рекламою (Reklamombudsmannen) вирішила, що інтернет-мем «Невірний хлопець» зображує жінок як «легко замінних».