«Чорна п’ятниця» побила рекорди на українському ринку електроніки. Що продавалося найкраще?
- Автор:
- Олена Мельник
- Дата:
Fabian Grohs / Unsplash
Тиждень «чорної п’ятниці» (19—25 листопада 2018 року) став рекордним за продажами побутової техніки та електроніки в Україні, повідомляє дослідницька компанія GfK Ukraine. Найпопулярнішими товарами стали смартфони, ноутбуки, холодильники та пральні машини.
Зазначено, що цього разу тиждень «чорної п’ятниці» майже на 50% успішніший, ніж у 2017-му.
«У грошовому вираженні тиждень «чорної п’ятниці» в 2018 році зібрав 2,5 млрд грн та перевищив обсяги попереднього тижня (12—18 листопада) на 146%. Минулого року, для порівняння, зростання тижня «чорної п’ятниці» до попереднього тижня дорівнювало 80%», — зазначено в повідомленні.
Найпопулярніший товар на ринку — смартфони. Їх купували вдвічі більше (на 108%) порівняно з попереднім тижнем та в півтора рази частіше, ніж минулого року (зростання на 50%).
Ринок телевізорів цьогоріч також став лідером за темпами росту — 261% упорівнянні з попереднім тижнем, а щодо минулого року зріс на 60%. Середній чек на телевізор, аналогічно до смартфонів, зріс на 9%.
Під час «чорної п’ятниці» українці купили втричі більше холодильників та майже втричі більше пральних машин, ніж на попередньому тижні.
На ринку ноутбуків спостерігалось зростання продажів на 82% у грошах і майже подвійне зростання у натуральному вимірі. Середнє зниження ціни на найпопулярнішу модель тижня «чорної п’ятниці» становило 6%, найбільше середнє зафіксоване зниження ціни — 23%.
«Моделі, що були бестселерами на цьому тижні — це здебільшого ті, що з’явилися на ринку України в 2018 році», — йдеться в прес-релізі.
Незважаючи на рекордну успішність «чорної п’ятниці», ці кілька днів акційної активності не змогли компенсувати уповільнення попиту на ринку за попередні 4—5 тижнів 2018 року, стверджують аналітики GfK.
- У США та Канаді відзначили Buy Nothing Day («День без покупок»), який традиційно відбувається у день старту різдвяних розпродажів — «чорну пʼятницю».