Новини

Кривизна дороги і схованки в кущах. Патрульна поліція розповіла про головні міфи навколо радарів TruCam

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Alessio Lin / Unsplash

В Національній поліції розвінчали головні міфи щодо радара TruCam, який нещодавно почали використовувати на українських дорогах. Про це в Facebook написав заступник голови департаменту патрульної поліції Олег Білошицький.

Кривизна дороги впливає на точність вимірювання

За словами Білошицького, раніше поліцейським справді доводилося мінімізовувати «ефект косинуса» (показник, який залежить від кривизни дороги, дальності знаходження Trucam від її краю, відстані від радара до автомобіля, що рухається). Для цього правоохоронці вносили зміни в поправочний коефіцієнт (простіше кажучи — відстань до дороги) радара.

Тобто TruCam оновили і усунули можливість працівників впливати на цей коефіцієнт.

TruCam не сертифікований.

Білошицький підкреслив, що радар отримав сертифікат засобів вимірювальної техніки та зареєстрований у державному реєстрі таких засобів під номером У3197-12. Заступник голови департаменту поліції додав, що законодавство не передбачає повторної процедури отримання сертифікатів для приладів, які вже завезли в Україну та впровадили в експлуатацію.

TruCam не пройшов повірку

«Усі прилади, що використовуються, пройшли перевірку», — написав Білошицький. А період між повірками для таких пристроїв становить 1 рік.

Патрульні будуть ховатися в кущах

Заступник голови Патрульної поліції нагадав, що Нацполіція опублікувала карту з ділянками, де буде використовуватися TruCam. Там будуть стояти попереджувальні знаки та службовий автомобіль із увімкненими синіми проблисковими маячками.

15 жовтня завершився пілотний режим роботи правоохоронців з пристроєм TruCam, який фіксує порушення. Тепер за перевищення швидкості поліція буде штрафувати. За перевищення швидкості більш як на 20 км/год штраф склдати 255 грн, а за більш ніж на 50 км/год — 510 грн.

Від попереднього радара «Візир» його відрізняє те, що ТruСам має лазерне наведення — вузький промінь, який практично зводить до нуля можливість захоплення сусіднього автомобіля, що зменшує кількість помилок. «Візир» працює за принципом радіолокації, і тому часто захоплює сусідній автомобіль.