Акції компанії Meta, що володіє Facebook, впали на 26%. Це рекордний збиток
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
David Paul Morris / Bloomberg via Getty Images
Компанія Meta Platforms, яка володіє соціальними мережами Facebook та Instagram, за добу 3 лютого зазнала падіння ринкової вартості акцій на понад $230 мільярдів, що стало рекордним щоденним збитком для американської фірми.
Про це повідомляє BBC.
Акції компанії впали на 26,4%, після того як квартальні дані розчарували інвесторів. У них Meta повідомила, зокрема, що кількість активних щоденних користувачів Facebook вперше за 18-річну історію скоротилася: за жовтень-грудень 2021 року їхня щоденна кількість була 1,929 млрд, а у попередньому кварталі (липень-вересень) — 1,930 млрд. Цукерберг це пояснив тим, що молоді користувачі пішли до соцмереж-конкурентів.
Meta також попередила про уповільнення зростання доходів через конкуренцію з боку TikTok та YouTube. Крім цього, рекламодавці також скорочують витрати.
Фірма прогнозує виручку у розмірі від 27 до $29 мільярдів у першому кварталі цього року, що нижче, ніж очікували аналітики. Хоча компанія інвестує у відеосервіси, щоб конкурувати з TikTok, вона заробляє на цьому менше грошей, ніж на своїх традиційних стрічках у Facebook та Instagram.
За даними Bloomberg Billionaires Index, падіння вартості акцій компанії призвело до того, що власний капітал виконавчого директора Марка Цукерберга впав на $31 мільярд. Падіння особистих статків Цукерберга еквівалентне річному валовому внутрішньому продукту Естонії.
- 28 жовтня 2021 року Марк Цукерберг оголосив про зміну назви платформи на Meta. За його словами, перейменування має стати одним із кроків для розвитку нового «метавсесвіту» — онлайн-середовища, де користувачі зможуть працювати, спілкуватися, грати в ігри, зокрема за допомогою гарнітури віртуальної реальності.
- 5 жовтня в Сенаті США виступила колишня менеджерка з продукту Facebook Френсіс Хауген, яка була інформатором ЗМІ та передала десятки тисяч сторінок внутрішніх досліджень і документів компанії. Вона заявила, що Facebook знає про «токсичний» вплив свого продукту на суспільство, але не хоче нічого міняти, щоб не втрачати прибуток. Цукерберг назвав це брехнею.