Alibaba на розпродажах до Дня холостяка у Китаї заробила рекордні $74 млрд
- Автор:
- Олег Панфілович
- Дата:
Foundations World Economic Forum / Flickr
Китайська торгова група Alibaba під час розпродажу до Дня холостяка встановила рекорд, заробивши $74,1 млрд.
Про це пише Reuters.
Розпродаж тривав чотири дні замість одного. Компанія пішла на такий крок через пандемію коронавірусу. «Через COVID-19 багато китайців не можуть виїхати за кордон. Це фактично стимулює онлайн-споживання», — заявив віцепрезидент компанії Лю Бо. Під час розпродажів покупці придбали понад 16 мільйонів товарів.
Попри це Alibaba Group втратила 10% своєї ринкової вартості після рішення китайської влади призупинити продаж акцій дочірньої компанії Ant Group.
Свято Дня холостяка вигадали китайські студенти у 1990-х на противагу Дню святого Валентина. Свято призначили на 11 листопада, оскільки дата «11.11» нагадує «голі гілки» — так у Китаї називають самотніх людей.
Розпродажі до цього свята Alibaba почала влаштовувати з 2009 року. У такий спосіб компанія хотіла спонукати людей купляти товари для себе, не очікуючи на якісь свята, аби робити подарунки комусь. Попередній рекорд компанія встановила у 2019 році — тоді виручили $38,4 млрд доларів за 24 години.
- Минулого тижня надприбутковий продаж акцій китайської фінтех-компанії Ant Group мільярдера і засновника Alibaba Джека Ма припинили за вказівкою уряду, оскільки він поставив під загрозу становище державних банків. Скасування первинної публічної пропозиції, яка встигла зібрати $37 мільярдів, ознаменувало найбільший удар для приватних компаній з 2012 року, коли президентом Китаю став Сі Цзіньпін.