Новини

Alibaba на розпродажах до Дня холостяка у Китаї заробила рекордні $74 млрд

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Foundations World Economic Forum / Flickr

Китайська торгова група Alibaba під час розпродажу до Дня холостяка встановила рекорд, заробивши $74,1 млрд.

Про це пише Reuters.

Розпродаж тривав чотири дні замість одного. Компанія пішла на такий крок через пандемію коронавірусу. «Через COVID-19 багато китайців не можуть виїхати за кордон. Це фактично стимулює онлайн-споживання», — заявив віцепрезидент компанії Лю Бо. Під час розпродажів покупці придбали понад 16 мільйонів товарів.

Попри це Alibaba Group втратила 10% своєї ринкової вартості після рішення китайської влади призупинити продаж акцій дочірньої компанії Ant Group.

Свято Дня холостяка вигадали китайські студенти у 1990-х на противагу Дню святого Валентина. Свято призначили на 11 листопада, оскільки дата «11.11» нагадує «голі гілки» — так у Китаї називають самотніх людей.

Розпродажі до цього свята Alibaba почала влаштовувати з 2009 року. У такий спосіб компанія хотіла спонукати людей купляти товари для себе, не очікуючи на якісь свята, аби робити подарунки комусь. Попередній рекорд компанія встановила у 2019 році — тоді виручили $38,4 млрд доларів за 24 години.