Дослідження: Дитячі блогери на YouTube переважно рекламують фастфуд та газовану воду
- Автор:
- Олексій Ярмоленко
- Дата:
NeONBRAND / Unsplash
Переважна більшість дитячих блогерів на YouTube у своїх відео рекламують шкідливу їжу та газовану солодку воду.
Про це йдеться у дослідженні, яке опублікували у журналі Pediatrics, пише CNN.
Метою дослідження було виявити, як рекламодавці використовують нові можливості для продажу своєї продукції дітям.
«Ми повинні ставитися до відео інфлуенсерів на YouTube зі скепсисом, навіть до відео, які здаються освітніми або орієнтованими на дітей», — зазначила асистентка кафедри харчування в галузі охорони здоров’я Школи глобального громадського здоров’я університету Нью-Йорка та медичного центру Лангоне Марі Брагг.
У дослідженні аналізували відео п’яти інфлуенсерів на YouTube із найбільшою кількість переглядів. Їм було від 3 до 14 років. Дослідники намагалися з’ясувати, як часто вони граються іграшками або рекламують якусь їжу.
Виявилося, що з 418 відео близько 179 були присвячені різній їжі або напоям, при чому 90% з них рекламували саме шкідливу їжу, таку як фастфуд. Самі ж відео зібрали понад мільярд переглядів.
За словами експертів, важливо стежити за тим, що рекламують дітям, оскільки у майбутньому їхні харчові звички можуть призвести до ожиріння або проблем із серцево-судинною системою. Батьки можуть думати, що їхні діти «дивляться, як хтось грається у дворі», а не те, що їм рекламують якусь їжу з McDonalds за певну плату.
- Соціальна мережа для обміну фотографіями Instagram заборонила публікацію політичних і гостро-соціальних відео для IGTV блогерам, облікові записи яких монетизує соцмережа.