Бренд Levi`s створив свій Second Hand. Компанія купуватиме у клієнтів старі джинси та перепродаватиме їх дешевше
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Mnz / Unsplash
Американська компанія Levi`s, що спеціалізується на пошиві джинсового одягу, запустила програму з викупу джинсів свого бренду у споживачів під назвою Levi`s Second Hand. Про це компанія повідомила в Instagram.
Таким чином у компанії хочуть створити більш екологічний бізнес.
Нова програма дозволить покупцям продавати старі джинси в обмін на дисконтні та подарункові карти. Поношені, старі моделі потім будуть продаватися на сайті компанії безпосередньо як секонд-хенд.
У компанії зазначили, що ремонт одягу потребує мінімальних витрат — без використання енергії, води і барвників. Купівля джинсів Levi`s через Second Hand дозволить скоротити викиди діоксиду вуглецю приблизно на 80% і зменшити відходи на 700 грамів порівняно з покупкою нових джинсів Levi`s.
Придбати Levi`s Second Hand можна буде за ціною від $30 до $150. Ціна залежатиме від стану одягу, його початкової ціни та віку. Наприклад, вироби, виготовлені за останні 10 років, будуть коштувати $5—15 за джинси і $5—20 за куртки. Найдорожче коштуватимуть речі з колекції Premium Levi`s і вінтажні, які пошили понад 20 років тому. В обох категоріях джинси будуть коштувати до $30, а джинсові куртки Trucker — до $35.
Vogue зазначає, що це знаменний поворотний момент як для Levi`s, так і для індустрії моди в цілому. Levi`s — перша джинсова марка такого розміру, яка розробила подібну програму зворотного викупу і фактично бере на себе відповідальність за повний «життєвий цикл» свого одягу.
Програму Levi`s Second Hand наразі запустили тільки для США, але компанія планує поширити її на всі країни, де вона має магазини.
Перепродаж продовжує залишатися популярною тенденцією, оскільки зростає обізнаність щодо впливу моди на навколишнє середовище. Згідно з доповіддю Європейської економічної комісії ООН за 2018 рік, на індустрію моди припадає близько 10% глобальних викидів діоксиду вуглецю і 20% глобальних стічних вод. Учасники перепродажу сподіваються, що, заохочуючи покупців купувати одяг із секонд-хенду, вони можуть зменшити викиди.