Перезапуск Ukraine NOW: в Офісі президента створили робочу групу, яка розроблятиме ідеологічну платформу
- Автор:
- Катерина Кадакова
- Дата:
banda.agency
Генеральний директор директорату з питань інформаційної політики Офісу президента Ірина Побєдоносцева заявила про необхідність перезапустити бренд Ukraine NOW і розповіла про його комунікаційну стратегію.
Про це повідомили у пресслужбі Офісу президента.
«Ми з колегами вже давно обговорювали необхідність реанімувати бренд Ukraine NOW. Немає ніякого ребрендингу. Єдине, що ми хочемо, — перезапустити його й наповнити певними смислами. Хотілося б розробити стратегічне бачення, що таке Україна сьогодні та яким чином ми маємо позиціонувати Україну у світі», — наголосила Побєдоносцева.
За її словами, зараз уже створена робоча група, до якої залучено і представників профільних міністерств. Ця група розроблятиме ідеологічну платформу, яка містила б інформацію про сучасну Україну для різних аудиторій, зокрема для представників дипломатичних кіл, бізнесу, туризму й туристів тощо.
«Будемо вдячні за поради, бачення, тому що це спільна справа й перспектива просування України у світі», — резюмувала Побєдоносцева.
Про що йдеться?
Президент Володимир Зеленський на День Незалежності оголосив про початок інформаційної кампанії з перезапуску бренду Ukraine NOW, розробленого у 2018 році креативною агенцією Banda й затвердженого тоді урядом.
Кампанія з перезапуску стартувала з відеозвернення Зеленського до світової спільноти, де він розповів про нову сучасну Україну.
Відео було відзнято у зовсім новому дизайні — його розробники використали нові шрифти та ілюстрації, які відрізняються від оригінального брендбуку Ukraine NOW.
Новий дизайн одразу ж розкритикували в соцмережах, зокрема директор зі стратегії Banda Ярослав Сердюк написав, що йому «дуже соромно».
У Зеленського називають новий вигляд комунікації Ukraine Now перезапуском і стверджують, що не змінюватимуть розроблений бренд, пише видання Telegraf.design, цитуючи відповідь ОП на інформаційний запит. Там уточнюють, що роботу над брендом не проводили протягом року через ліквідацію Міністерства інформаційної політики та пандемію коронавірусу.
10 травня 2018 року уряд затвердив форму логотипу Ukraine NOW — напис Ukraine NOW (слово Ukraine без кольорової заливки, слово NOW у жовтій заливці та в кінці символ у синьому колі, який може змінюватися ситуативно). Рекламна агенція Banda, яка розробляла бренд, отримала за нього одну з найпрестижніших дизайнерських нагород у світі — Red Dot.