«Опора»: Нардеп Тищенко в липні найбільше серед політиків витратив на рекламу у Facebook
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
УНІАН
У липні у Facebook сторінки народних депутатів, політиків, партій та ЗМІ витратили на політичну рекламу $52 678. Більше за всіх заплатив народний депутат, голова Київського осередку партії «Слуга народу» Микола Тищенко. Про це йдеться у матеріалі громадської організації «Опора».
Зі сторінки Тищенка у липні транслювалося 72 рекламні політичні оголошення, які коштували $15 310. У повідомленнях йдеться, що рекламу оплачує власне Facebook-сторінка Слуга Народу – Тищенко Микола – Округ 219. У рекламі були пости з критикою стану інфраструктури столиці та із закликом поставити лайк сторінці. Найбільші інвестиції були в пост, де рекламується намір розробити стратегію розвитку Києва та залишити свої пропозиції щодо покращення благоустрою міста – $2-2,5 тисяч.
Другу позицію за інвестиціями в політичну рекламу займає сторінка експремʼєра Володимира Гройсмана. У липні він сплатив $8 268 за трансляцію 99 рекламних оголошень. У рекламі були пости із закликом підтримати сторінку, а також відеофрагменти виступів у передачах на ТБ.
Партія Шарія у липні витратила $6 745 на рекламу у Facebook. Вона рекламувала пости із критикою влади та із закликами лайкнути сторінку. Весь рекламний контент був російською мовою.
Всього 6 рекламних оголошень опублікувала сторінка ПолитПост, але сплатила за них $5 402. Сторінка рекламує публікації на клікбейтних ресурсах Znaj.ua та Politeka.net, де йдеться про рейтинги кандидатів на політичні посади у місті Києві, а також один пост про ситуацію з Нацбанком України.
Пʼяте місце займає сторінка телевізійного політичного шоу Шустер LIVE, яка у липні інвестувала в рекламу $5 208. У рекламі були відео з виступами українських політиків, високопосадовців, громадських діячів та експертів.
«Опора» повідомляє, що більшість рекламодавців географічно налаштовували рекламу на Дніпропетровську область, Київ та Львівську область.