Новини

На тлі падіння виручки від реклами Twitter розглядає запровадження платної підписки

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Videvo

Соціальна мережа Twitter, на тлі падіння виручки від реклами, розглядає можливість запуску платної підписки для доступу до мережі.

Про це повідомляє CNN.

«Ймовірно, ви побачите кілька пробних підходів у цьому році», — заявив глава Twitter Джек Дорсі інвесторам під час обговорення фінансових результатів компанії у другому кварталі. Дорсі додав, що поставив «дійсно високі цілі, щоб домогтися від споживачів платити за переваги Twitter», але підкреслив, що компанія прагне диверсифікувати свої джерела доходу.

Зазначається, що чутки про платний варіант Twitter зʼявилися на початку липня після того, як компанія опублікувала вакансію, присвячену створенню платформи підписки під кодовою назвою «Gryphon».

Напередодні Twitter повідомила, що у другому кварталі поточного року заробила на рекламі близько $562 млн, що на 23% менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Компанія також постраждала від рекламодавців, які беруть участь у бойкоті соціальних мереж, повʼязаному з загальнонаціональними протестами у США проти расової несправедливості. Але керівники Twitter відмовилися повідомити, як бойкот вплинув на саму соцмережу.