Компанія Unilever відмовляється від слів «білий» та «світлий»
- Автор:
- Ангеліна Шеремет
- Дата:
Clarissa Carbungco / Unsplash
Виробник косметичних засобів Unilever перегляне рекламні кампанії своєї продукції. У корпорації хочуть відмовитися від слів «білий», «світлий» та «освітлення». Про це йдеться у заяві компанії.
«Ми повністю віддані тому, щоб мати глобальний портфель брендів з догляду за шкірою, які піклуються про всі відтінки шкіри, відзначаючи велику різноманітність краси. Ми визнаємо, що використання слів «білий» та «світлий» передбачає особливий ідеал краси, який ми не вважаємо правильним», — заявила президент напрямку Beauty&Personal Care Санні Джейн.
Зокрема, йдеться про лінійку Fair & Lovely — відбілюючі креми, популярні в країнах Азії. Раніше компанія вже змінила її рекламу і пакування.
Unilever — нідерландсько-британська компанія, один зі світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії. У числі основних продуктів компанії Unilever — мило «Dove» та «Lux», засоби для догляду «Rexona», «Axe», «Timotei» та товари побутової хімії «Domestos».
- Американська компанія Johnson & Johnson прийняла рішення припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють тон шкіри.
- Раніше американський виробник морозива Dreyerʼs («дочка» Nestle) вирішив відмовитися від назви фірмового морозива «ескімо», щоб не ображати ескімосів. Це відбувається на тлі протестів проти расизму.