Новини

У Facebook створили для своїх працівників бота, який вчить їх правильно відповідати на критику щодо соцмережі

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Tim Bennett / Unsplash

Liam Bot вчить працівників, що говорити, якщо друзі чи родина ставлять важкі запитання про компанію. Про це повідомляє The New York Times.

Чат-бота почали тестувати ще навесні, а запустили незадовго до Дня подяки (28 листопада), до початку свят у США. Діалоги Liam Bot прописала команда зі звʼязків з громадськістю Facebook, а його позиція в цілому заснована на офіційних заявах керівництва.

Програма дає підказки на різні теми — від конфіденційності та свободи слова до звинувачень у втручання в президентські вибори та нюансів модерування у Facebook.

Наприклад, якщо Liam Bot запитають про розпалювання ненависті, він запропонує такі формулювання: «Ми найняли більше модераторів для фільтрації контенту» і «Регулювання важливо для розвʼязання цієї проблеми».

Крім цього, чат-бот дає посилання на записи в блозі та на сайті служби підтримки Facebook на тему розмови. Якщо у родича чи друга зʼявиться питання технічного характеру, Liam Bot розповість, наприклад, як скинути пароль до облікового запису.