Новини

Канал Fox хоче зареєструвати мем про ейджизм як товарний знак

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

New Zealand Parliament TV

Телевізійна мережа Fox подала заявку на реєстрацію мема «Окей, бумер» (Ok, Boomer) як товарного знака. Причиною такого рішення стала підготовка до запуску телевізійного шоу з такою назвою.

Про це повідомляє CNN і юрист Fox Джошуа Гербен.

Канал подав заявку 11 листопада. Юрист зазначив, що новий продукт каналу буде комедійним і з елементами реаліті-шоу.

У коментарях до поста Гербена молоді люди почали підколювати юриста і канал, заявляючи, що «таке можуть зняти тільки бумери». Деякі користувачі ретвітнули пост Гербена, також пожартувавши над ідеєю.

Що за мем «Окей, бумер»?

Мем «Окей, бумер» зʼявився у соцмережі TikTok і незабаром перекочував як у Twitter, так і в публікації The New York Times і The Washington Post. Його використовують як універсальну відповідь на критику чи нотації від будь-якої людини, яка старша тридцяти років. Спочатку мем використовували міленіали (люди 1985—1995 років народження) по відношенню до покоління бебі-бумерів — людей, які народилися в післявоєнний період, з 1946 по 1965 рік.