Канал Fox хоче зареєструвати мем про ейджизм як товарний знак
- Автор:
- Костя Андрейковець
- Дата:
New Zealand Parliament TV
Телевізійна мережа Fox подала заявку на реєстрацію мема «Окей, бумер» (Ok, Boomer) як товарного знака. Причиною такого рішення стала підготовка до запуску телевізійного шоу з такою назвою.
Про це повідомляє CNN і юрист Fox Джошуа Гербен.
Канал подав заявку 11 листопада. Юрист зазначив, що новий продукт каналу буде комедійним і з елементами реаліті-шоу.
У коментарях до поста Гербена молоді люди почали підколювати юриста і канал, заявляючи, що «таке можуть зняти тільки бумери». Деякі користувачі ретвітнули пост Гербена, також пожартувавши над ідеєю.
Що за мем «Окей, бумер»?
Мем «Окей, бумер» зʼявився у соцмережі TikTok і незабаром перекочував як у Twitter, так і в публікації The New York Times і The Washington Post. Його використовують як універсальну відповідь на критику чи нотації від будь-якої людини, яка старша тридцяти років. Спочатку мем використовували міленіали (люди 1985—1995 років народження) по відношенню до покоління бебі-бумерів — людей, які народилися в післявоєнний період, з 1946 по 1965 рік.
- На Кубку заводчиків у Каліфорнії переміг скаковий кінь Covfefe та виграв $1 млн. Коня назвали на честь помилки президента США Дональда Трампа, яка вже стала мемом в американському сегменті Twitter.
- Канадський поп і R&B виконавець Джастін Бібер впав при спробі навчитися кататися на моноциклі неподалік від свого будинку в Беверлі-Хіллз (Каліфорнія) і став героєм безлічі фотожаб.