Суд ЄС визнав недійсним логотип «три косі смуги» ТМ Adidas
- Автор:
- Олена Козаченко
- Дата:
Bogdan Glisik / Unsplash
Європейський суд юстиції відмовився визнати логотип виробника спортивного одягу Adidas — трикутник з трьох косих паралельних смуг — як захищену європейським законодавством торгову марку. Про це повідомляє Reuters.
«Логотип Adidas не містить достатніх характерних особливостей, які можуть бути захищені як торгова марка», — йдеться в ухвалі Європейського суду.
Таким чином, суд підтвердив рішення Європейського бюро з інтелектуальної власності (EUIPO), яке ще в 2016 році відмовило Adidas в реєстрації торгової марки на тій самій підставі.
Цей позов став одним з елементів протистояння німецької марки Adidas і бельгійської Shoe Branding Europe BVBA, у якому Adidas намагався домогтися через суд зміни логотипу BVBA — двох паралельних косих смуг, під приводом того, що він занадто нагадує фірмовий знак німецької компанії.
Німецька компанія все ще може подати апеляцію до Суду ЄС.
- Компанії Nike, Adidas, Under Armour, Foot Locker й інші виробники спортивного екіпірування написали листа президентові США Дональду Трампу. У ньому вони назвали «катастрофічними» нові мита на імпорт взуття з Китаю.