«Укрзалізниця» звільнить провідницю та начальника потяга, які на ходу виштовхали пасажира з е-квитком
- Автор:
- Анастасія Котова
- Дата:
Andrew Trius / Unsplash
Начальника і провідницю поїзда Ковель—Москва, які не пустили, а потім на ходу виштовхали з потяга пасажира з електронним квитком, звільнять. Про це заявив директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних пасажирських перевезень «Укрзалізниці» Олександр Красноштан.
«Діям усіх причетних до інциденту особам буде дана відповідна оцінка і будуть зроблені найрадикальніші висновки. Я вам скажу однозначно, що ці люди в нас працювати більше не будуть», — наголосив він.
Представник УЗ додав, що поїзд прибув в депо вчора ввечері, одразу була проведена службова перевірка. Також він зазначив, що «Укрзалізниця» просить вибачення у пасажирів за ситуацію, що сталася.
Що трапилося?
30 вересня на залізничній станції Кривин в Хмельницькій області провідниця та начальник поїзда Ковель—Москва не пустили пасажирів з електронними квитками. За словами очевидців, касир на вокзалі не змогла роздрукувати декільком пасажирам квитки, замовлені через інтернет. У результаті провідниця і начальник поїзда відмовились пускати їх до потяга. Зокрема, начальник потягу під час руху поїзда виштовхнула чоловіка разом з речами, чим створила загрозу його життю.
Відзначимо, що на міжнародних ж/д сполученнях пасажир повинен предʼявити провіднику або квиток в паперовому варіанті, куплений в касі, або роздрукований електронний квиток разом з документом, що посвідчує особу.
Електронні квитки для поїздок по Україні роздруковувати не обовʼязково, оскільки у провідника повинен бути сканер, який зчитує спеціальний код з пристрою, на якому зберігається е-квиток. Якщо ж у пасажира є роздруківка е-квитка, його також можна показати провіднику разом з посвідченням особи (паспортом) під час посадки в поїзд.