Виробник американського пива Согоnа інвестував $4 млрд у вирощування канабісу. Для чого?
- Автор:
- Юлія Рябчун
- Дата:
wsj.com
Американський виробник пива Constellation Brands інвестує $4 млрд у канадську компанію Canopy Growth — одного з найбільших виробників продуктів і напоїв, що містять канабіс. Про це пише Wall Street Journal.
Загальне споживання пива в США йде на спад, споживачі відмовляються від американського лагера на користь вина, міцних спиртних і безалкогольних напоїв.
«За останній рік ми краще дізналися про ринок марихуани, зрозуміли чудові можливості, які він відкриває, і лідируючу позицію Canopy на цьому ринку», — заявив CEO Constellation Brands Роб Сендс.
За минулий рік три великі пивні компанії — Constellation, Heineken NV і Molson Coors Brewing Co. — заявили про плани розвитку нових смаків з канабісом. А цього літа в США Heineken випустила ароматизовану газовану воду з канабісом.
Використання марихуани в медичних цілях у Канаді влади узаконять до середини жовтня 2018 року, а їстівні та питні продукти, що містять канабіс, будуть легалізовані до 2019 року.
За даними Euromonitor International, легальні продажи марихуани в 2018 році складуть $7,5 млрд доларів в Канаді і $10,2 млрд у США, де близько 30 американських штатів і округ Колумбія легалізували використання конопель і марихуани в медичних цілях.
В Україні вживання маріхуани заборонено законом, а в Грузії його легалізували, але тільки в рекреаційних цілях.