Вільнюс рекламує себе як «європейську точку G» за допомогою еротичних роликів
- Автор:
- Анастасія Котова
- Дата:
Skaistė Kaurynaitė
Сьогодні в Лондоні та Берлині стартувала рекламна онлайн-кампанія литовської столиці Вільнюс, яка представлена доволі еротичними відеороликами та проголошує місто «європейською точкою G».
У рекламі англійською промовляється: «Вільнюс - це точка G Європи. Ніхто не знає, де вона, але коли її виявляють, це – приголомшливо». Основна ідея реклами полягає в тому, що Вільнюс - це нерозкрита європейська скарбниця, знайти яку - одне задоволення, повідомляє Delfi.
На рекламних плакатах зображена дівчина, яка стискає простирадло-карту в місці, де позначений Вільнюс. Крім того, розроблена низка відео-роликів, на яких люди отримують насолоду від Вільнюса.
У рамках кампанії створений спеціальний веб-сайт, який пропонує пройти тест. У відповідь на декілька запитань буде запропоновано карту памʼяток Вільнюса, адаптовану для кожного відвідувача.
Раніше литовський уряд просив мерію Вільнюса відкласти початок рекламної кампанії до завершення візиту Папи Римського Франциска у вересні. Премʼєр-міністр Литви Саулюс Скверняліс заявив, що маркетологи обрали «дивний спосіб реклами, проте норми моралі не перейшли».
Литовська католицька церква розкритикувала рекламу, стверджуючи, що вона зміцнює імідж міста секс-туризму.
Рекламне агентство Go Vilnius стверджує, що за допомогою гри слів і метафор, представило столицю Литви як місто, що приносить задоволення, а реклама не є вульгарною.
Ще до офіційного початку рекламної кампанії їй було присвячено 900 публікацій в іноземній пресі, заявила директор агентства Go Vilnius Інга Романовскене. Вільнюс рекомендували відвідати The New York Times, головні британські новинні портали The Guardian і Independent, французькі, німецькі та фінські ЗМІ.
У жовтні минулого року Київська перепічка в цілях реклами створила аккаунт в Instagram, але занадто «креативний». На знімках оголені дівчата позували з перепічкою, прикриваючи нею інтимні місця.
Більшість користувачів інтернету та соцмереж розкритикували таку форму подачі реклами улюбленого київського фаст-фуду. Після цього компанія зняла сексуальну рекламу та закрила сторінку Перепічки в соцмережі.