Новини

Forbes назвав найдорожчі бренди світу — у лідерах і надалі Apple та Google. Значно подешевшав Facebook — на 21%

Автор:
Вікторія Мартинюк
Дата:

Videvo

Forbes оприлюднив рейтинг 100 найдорожчих брендів 2020 року. У лідерах — Apple, Google та Microsoft. Компанія Facebook посіла п’яте місце, але бренд соцмережі за рік подешевшав на 21%.

Про це пише Forbes.

Перші пʼять рядків рейтингу, який враховує фінансові показники за попередній звітний рік, посідають ті ж учасники, що і торік. При цьому перші чотири компанії зберегли або ж збільшили темпи зростання.

Позиції декількох брендів у рейтингу помітно змінилися. Так, Visa піднялася з 25 на 18 місце, Adidas — з 61 на 51 місце, а Netflix підстрибнув з 38 на 26 місце. Також змінилися позиції деяких люксових брендів — Chanel перемістилася з 79 на 52 місце, а Cartier — з 64 на 56.

Але є й кілька новачків у рейтингу цього року — зокрема, увійшли Hennessy та Burger King.

Загальна вартість сотні найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн. Більше 50 компаній з рейтингу розташовані в США, серед інших країн найбільше — у Японії (6 брендів), Німеччині (10), Франції (9) і Швейцарії (5).

У виданні підкреслюють, що у наступному році рейтинг може виглядати зовсім по-іншому через вплив коронавірусу та економічної кризи. Але зараз ситуація виглядає так, що компанії, які найпомітніше зросли в 2019 році, такі як Amazon, Netflix і PayPal, можуть залишитися у виграші і після пандемії завдяки трендам в онлайн-торгівлі, стримінгу і обробці платежів.

У топ-10 рейтингу Forbes увійшли:

Раніше Forbes назвав найбільш високооплачуваних знаменитостей. Рейтинг очолила модель Кайлі Дженнер, , відома як учасниця реаліті-шоу «Сімейство Кардашʼян», яка заробила $590 млн. При цьому, за попередньою оцінкою видання, Дженнер перестала бути мільярдером. Журнал перерахував її статки, знизивши їх розмір з мільярда доларів до 900 мільйонів.