Новини

Hilton запустить новий бренд готелів для «молодих фахівців»

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Hilton Newsroom

Компанія Hilton має намір запустити новий готельний бренд, орієнтований на молодих фахівців, повідомляє The Wall Street Journal з посиланням на власні джерела.

Таким чином, компанія планує кинути виклик конкурентам, таким як Mariott. Новий бренд Hilton розробляли приблизно протягом року. Готельний оператор тримає його назву в секреті, але планує розкрити подробиці наступного місяця.

Hilton сподівається залучити більш заможну публіку, ніж та, на яку орієнтовані деякі зі вже існуючих брендів мережі в сегменті lifestyle, такі як Motto, або бренди з обмеженим сервісом, як, наприклад, Hilton Garden Inn. Гостям будуть пропонувати більш просторі номери з більш розкішними зручностями.

На думку фахівців, запуск нового бренду Hilton розглядається як фактор підтримки зростання виручки. Також, за словами джерел видання, це почасти має стати відповіддю Hilton бренду AC Hotels by Marriott. Його запустили у 2011 році як спільне підприємство Marriott International та іспанської готельної групи AC Hotels.