Понад 300 брендів закликали бойкотувати «Чорну пʼятницю» задля підтримки навколишнього середовища
- Автор:
- Олена Шведенко
- Дата:
Понад 300 брендів з руху Make Friday Green Again закликають людей відмовитися від покупок у «Чорну пʼятницю» задля підтримки навколишнього середовища. Про це пише ВВС.
Представники брендів стверджують, що сезонний різдвяний розпродаж змушує людей купувати непотрібні речі, створюючи гори сміття, і тим самим шкодити природі. Людей закликають у «Чорну пʼятницю» заглянути в шафу і подивитися, які з наявних речей можна полагодити, продати або переробити.
«Що менше ви купуєте, то менший ваш екологічний слід. А ще це заощадить вам гроші», — сказав один з активістів руху.
У Make Friday Green Again вірять, що з кожним роком все менше брендів братимуть участь у «Чорній пʼятниці» і з роками акція зійде нанівець.
У той же час глава одного британського роздрібного консорціуму Хелен Дікінсон вважає, що завдяки таким розпродажам люди дозволяють собі купувати ті товари, які не можуть придбати без знижок, особливо напередодні Різдва.
- Міжнародні авіалінії України анонсували знижки до 50% майже на всі напрями тільки на три дні — з 23 по 25 листопада. Акція пройде з нагоди Дня народження компанії та «Чорної пʼятниці».
- Тиждень «Чорної пʼятниці» (19—25 листопада 2018 року) став рекордним з продажу побутової техніки і електроніки в Україні.