WSJ: Facebook запропонувала по $3 млн великим американським ЗМІ за розміщення контенту
- Автор:
- Олег Панфілович
- Дата:
Joshua Hoehne / Unsplash
Компанія Facebook запропонувала великим американським засобам масової інформації оплату за використання їхніх матеріалів, пише The Wall Street Journal.
Як стверджує WSJ, соцмережа запропонувала кожному виданню по $3 млн на рік за право розміщувати їхній контент у розділі з новинами. Серед тих, до кого звернулася Facebook, — телеканал ABC News, агентство Bloomberg, газета The Washington Post і компанія Dow Jones, якій належить Wall Street Journal.
Зазначається, що Facebook розглядає різні формати співпраці — від публікації статей цілком до попереднього перегляду заголовків і змісту. Соцмережа запропонувала виданням трирічну угоду, проте поки неясно, чи погодився хтось на цю ініціативу від Facebook. Запуск новинного розділу у Facebook запланований на найближчу осінь.
- У квітні повідомлялося, що Facebook займеться наймом редакторів для відбору «високоякісних новин» для користувачів.
- У січні Facebook анонсувала нові «кімнати військових дій», щоб боротися з фейками на виборах в ЄС, Індії, Ізраїлі й Україні.