Twitter визнав, що передавав дані користувачів своїм рекламним партнерам
- Автор:
- Костя Андрейковець
- Дата:
Marten Bjork / Unsplash
Соціальна мережа Twitter передавала без згоди дані користувачів своїм рекламним партнерам. Про це компанія повідомила сама.
«Якщо ви натиснули або переглянули рекламу з мобільного додатка і згодом взаємодіяли з мобільним додатком з травня 2018 року, можливо, ми поділилися деякими даними (наприклад, кодом країни, взаємодією з рекламою, інформацією про оголошення і т. д.) з надійними партнерами з реклами, навіть якщо ви не дали нам дозволу на це», — йдеться в повідомленні.
У Twitter запевняють, що паролі, адреси електронної пошти та інші особисті дані третім сторонам не відправлялися.
У компанії заявили, що передача даних користувачів була можливою через баги та уразливість мобільного додатку. «Ми виправили ці проблеми 5 серпня 2019 року [...]. Ми все ще проводимо наше розслідування», — додали в Twitter.
- Європейський суд зобовʼязав сайти, на яких є кнопка Like («Подобається») соціальної мережі Facebook, попереджати користувачів про збір особистих даних. Тепер сайти нестимуть відповідальність нарівні з соцмережею.
- У червні Facebook Inc видалила більше 1 800 акаунтів з Таїланду, Росії, України та Гондурасу за політичну пропаганду і зловживання сервісами соцмережі.
- Федеральна торгова комісія США затвердила угоду з Facebook, згідно з якою соціальна мережа зобовʼязана сплатити близько $5 млрд через витік даних користувачів.