Організатори ЛГБТ-прайду в Лондоні відкинули звинувачення у використанні маркетингових технологій
- Автор:
- Андрій Сухраков
- Дата:
Pink Iceland / Flickr
Організатори ЛГБТ-прайду в Лондоні заявили, що використовують рожеві кольори як елемент ходи, а не для маркетингових цілей (pinkwashing). Про це повідомив Пітер Тетчелл, передає The Guardian.
За його словами, перший Прайд відбувся у Великій Британії в 1972 році. Тоді ще не було обмеження за кількістю учасників.
«У 1990-х роках понад 100 000 осіб пройшли маршем, й такі ж цифри, ймовірно, були б і сьогодні, якби парад не був обмежений за кількістю учасників», — зазначив він.
Окремою проблемою, на думку Тетчелла, є звинувачення у використанні рожевої символіки для маркетингових цілей.
«Деякі корпорації просто розглядають ЛГБТ-прайд як маркетингову можливість для досягнення своїх цілей», — уточнив він.
У звʼязку з цим організатори параду вирішили заборонити маркетингову стратегію, яка для продажу використовує рожевий колір. Спеціально для цього активісти використовують плакати, в яких ідеться про комерціалізацію прайду в Лондоні.
Що таке pinkwashing?
Це маркетингова технологія, яка використовує рожеві кольори для залучення клієнтів і збільшення продажів. Зокрема, досить часто використовують рожеву стрічку, яка є символом боротьби з раком молочної залози.
- Сотні тисяч людей 30 червня вийшли на прайд у Нью-Йорку. Ця подія щорічно є наймасштабнішим серед заходів на підтримку прав ЛГБТ-спільноти.
- 23 червня в Києві відбувся Марш рівності — акція на підтримку рівних прав ЛГБТ в Україні. Марш розпочався з протистояння між учасниками акції та противниками ЛГБТ. За даними поліції Києва, затримано 9 осіб у віці від 18 до 48 років, які готували провокації.
- Марш рівності в Києві завершився спокійно. Поліція не зафіксувала серйозних порушень. Організатори повідомили, що в акції взяли участь понад 8 тис. осіб. У той же час в МВС заявляють, що на заході було 3 тис. учасників.