Amazon стала найдорожчим у світі брендом. Її вартість — $315 мільярдів
- Автор:
- Олена Козаченко
- Дата:
David Ryder / Getty Images
Amazon, Apple і Google у трійці лідерів серед найдорожчих брендів у світі. Про це свідчить рейтинг BrandZ 2019 Top 100 Most Valuable Global Brands.
Згідно з рейтингом, оціночна вартість Amazon складає $315,6 млрд. У порівнянні з минулим роком компанія поліпшила своє становище на дві позиції, піднявшись із третього місця на перше.
А от лідер минулого року, американська компанія Google, виявилася на третьому рядку. Її вартість оцінюють у $309 млрд. Корпорація Apple залишилась на другому місці з вартістю $309,6 млрд.
До пʼятірки лідерів увійшли Microsoft вартістю $251,2 млрд і Visa — $177,9 млрд.
До переліку також увійшла Facebook, яка зайняла шосту позицію і коштує $158,9 млрд. Alibaba — китайський аналог Amazon, з кожним роком піднімається все вище в рейтингу. Цього року компанія зайняла сьому сходинку з вартістю у $131,2 млрд.
- Капіталізація компанії Microsoft вперше в її історії подолала межу в $1 трлн. Це сталося завдяки різкому подорожчанню акцій.
- У вересні минулого року ринкова вартість Amazon досягла одного трильйона доларів. Із серпня 2017 до серпня 2018 акції Amazon зросли на 109%.
- Перед цим Apple стала першою компанією, яка досягла ринкової капіталізації в 1 трильйон доларів.